Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych
– Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której należy ta marka.
Marwit chce powalczyć o młodego klienta, który stanowi prawie 1/6 wszystkich konsumentów soków NFC (powstających nie z koncentratów, lecz z prawdziwych owoców). Od 10 kwietnia będzie więc sprzedawał soki opatrzone nowoczesnymi, przyciągającymi wzrok etykietami, bazującymi na dynamicznym i kolorowym przekazie, skierowanym ewidentnie do młodszych odbiorców.
Z jednej strony zaprezentowane będą składniki soków, ale z drugiej cała oprawa graficzna zostanie oparta na niezobowiązujących opisach i ikonografii, tak mocno promowanej ostatnio w mediach społecznościowych.
Nowy Witmar to też całkowicie nowe smaki. Najpierw w ponad 2 tysiącach sklepów w całej Polsce pojawią się świeże soki: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT. – Zbadaliśmy rynek i okazało się, że konsumenci soków NFC spróbowaliby każdego z zaproponowanych przez nas smaków – podkreśla Maciej Jóźwicki, powołując się na badania przeprowadzone przez IQS Research.
Soki Witmar w dalszym ciągu będą sprzedawane w zakręcanych, półlitrowych butelkach PET. Zmieni się jednak ich kształt - nabiorą bardziej dynamicznego i ergonomicznego charakteru. Takie opakowania odpowiadają aktywnemu trybowi życia współczesnych 15-25-latków.
Od 10 kwietnia Witmar uruchamia również stronę internetową Witmar.org, która ma przyciągnąć młodych ludzi krótkimi, przystępnie i atrakcyjnie podanymi informacjami. Równocześnie marka promowana będzie w mediach społecznościowych.
Świeże soki Witmar: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT
w sklepach od: 10 kwietnia 2017
opakowanie: butelka PET
pojemność: 500 ml
zdjęcia do pobrania: http://witmar.org/press/packshot.zip
***Witmar
dostępny jest na rynku od 2007 roku. Do tej pory poza świeżymi sokami, pod tą marką oferowane były również warzywa i owoce, pochodzące z własnych upraw producenta. Witmar należy do spółki Marwit Sp. z o. o., największego w Polsce producenta świeżych soków, właściciela również takich marek jak: Ogrody Natury oraz Oskoła.
Marwit Sp. z o.o., Zławieś Wielka 29a, 87-134 Zławieś Wielka, NIP: 879-24-67-461, KRS: 0000246103, Kapitał zakładowy: 27 300 000 zł, Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego