Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych
– Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której należy ta marka.
2017-04-10, 15:02

Witmar zmienia wizerunek. Będzie marką dla młodych

– Przeprowadziliśmy badania i jasno sprecyzowaliśmy profil naszych konsumentów. To osoby w wieku od 15 do 25 lat. Produkt więc musi być, jak oni, nowoczesny i związany z aktywnym stylem życia – tłumaczy całkowite odświeżenie wizerunku soków Witmar Maciej Jóźwicki, prezes firmy Marwit, do której należy ta marka.

Marwit chce powalczyć o młodego klienta, który stanowi prawie 1/6 wszystkich konsumentów soków NFC (powstających nie z koncentratów, lecz z prawdziwych owoców). Od 10 kwietnia będzie więc sprzedawał soki opatrzone nowoczesnymi, przyciągającymi wzrok etykietami, bazującymi na dynamicznym i kolorowym przekazie, skierowanym ewidentnie do młodszych odbiorców.

Z jednej strony zaprezentowane będą składniki soków, ale z drugiej cała oprawa graficzna zostanie oparta na niezobowiązujących opisach i ikonografii, tak mocno promowanej ostatnio w mediach społecznościowych.

Nowy Witmar to też całkowicie nowe smaki. Najpierw w ponad 2 tysiącach sklepów w całej Polsce pojawią się świeże soki: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT. – Zbadaliśmy rynek i okazało się, że konsumenci soków NFC spróbowaliby każdego z zaproponowanych przez nas smaków – podkreśla Maciej Jóźwicki, powołując się na badania przeprowadzone przez IQS Research.

Soki Witmar w dalszym ciągu będą sprzedawane w zakręcanych, półlitrowych butelkach PET. Zmieni się jednak ich kształt - nabiorą bardziej dynamicznego i ergonomicznego charakteru. Takie opakowania odpowiadają aktywnemu trybowi życia współczesnych 15-25-latków.

Od 10 kwietnia Witmar uruchamia również stronę internetową Witmar.org, która ma przyciągnąć młodych ludzi krótkimi, przystępnie i atrakcyjnie podanymi informacjami. Równocześnie marka promowana będzie w mediach społecznościowych.

 

Świeże soki Witmar: MARCHEW, JABŁKO, JABŁKO GRANAT
w sklepach od: 10 kwietnia 2017
opakowanie: butelka PET
pojemność: 500 ml
zdjęcia do pobrania: http://witmar.org/press/packshot.zip

***Witmar

dostępny jest na rynku od 2007 roku. Do tej pory poza świeżymi sokami, pod tą marką oferowane były również warzywa i owoce, pochodzące z własnych upraw producenta. Witmar należy do spółki Marwit Sp. z o. o., największego w Polsce producenta świeżych soków, właściciela również takich marek jak: Ogrody Natury oraz Oskoła.

Marwit Sp. z o.o., Zławieś Wielka 29a, 87-134 Zławieś Wielka, NIP: 879-24-67-461, KRS: 0000246103, Kapitał zakładowy: 27 300 000 zł, Sąd Rejonowy w Toruniu, VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

KONTAKT / AUTOR
Anna Pawłowska-Kruzińska
Kierownik ds. Marketingu
Marwit Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.