Dobre, bo polskie. Marwit stawia na smak oraz jakość rodzimych owoców i warzyw
Polskie marchewki cieszą się uznaniem na całym świecie. Uprawiane w zgodzie z naturą zachowują swoje zdrowotne właściwości i niepowtarzalny smak. Przekonać można się o tym, pijąc marchewkowe soki marki Marwit uzyskiwane z warzyw z własnych upraw na ponad 900 hektarach ziemi. To niejedyne rodzime akcenty w ofercie tego producenta. Świeżo wyciskane soki oraz naturalne zupy krem uzyskiwane z polskich warzyw i owoców to gwarancja jakości, naturalności oraz wyjątkowych walorów smakowych.
2018-06-20, 10:26

- Smaczny, zdrowy i naturalny sok może powstać tylko z produktów najwyższej jakości. Chcieliśmy mieć pewność, że do sklepów trafia wyrób, który będzie w stanie sprostać potrzebom najbardziej wymagających klientów. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się tworzyć świeże soki z marchewek z własnych zrównoważonych upraw – komentuje Anna Pawłowska-Kruzińska, kierownik ds. marketingu Marwit Sp. z o.o.

Uprawiana w naturalnych warunkach marchew jest źródłem wielu cennych dla zdrowia substancji. Warzywo to dostarcza organizmowi m.in. witamin A, C, K beta-karotenu, a także składników mineralnych – magnezu, fosforu, sodu, potasu, miedzi i manganu. Najsmaczniejsza marchew kojarzy się oczywiście z polskim latem. Wyrwana prosto z ziemi, słodka i chrupiąca, jednoznacznie przywołująca miłe wspomnienie wakacji spędzanych na wsi.

- Nie tylko polskie marchewki cieszą się uznaniem. Wiele innych warzyw i owoców uprawianych w naszym kraju uznaje się za najlepsze w Europie, a nawet na świecie. Wystarczy wspomnieć o naszych jabłkach oraz burakach. Z nich również produkujemy inne świeże soki naszej marki – jabłkowy, buraczkowo-jabłkowy, z jabłek rabarbaru i buraka, jabłek i owoców granatu czy z jabłek i ogórka z imbirem  – dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.

Oferta świeżych soków Marwit wypełniona jest polskimi akcentami. Przykładem są chociażby sok buraczkowo-jabłkowy, bogaty m.in. w kwas foliowy i witaminę B, wzmacniający odporność sok jabłkowy czy sezonowy sok z jabłek, rabarbaru i buraka, który idealnie gasi pragnienie oraz stanowi niezwykłe połączenie znanych nam rodzimych smaków.

- Polskie i swojskie wyroby od zawsze były cenione przez klientów. Od 25 lat wychodzimy więc naprzeciw ich oczekiwaniom, dostarczając niepasteryzowane soki bez dodatku cukru, ulepszaczy smaku, pełne witamin i zdrowych składników – mówi Anna Pawłowska Kruzińska.

W modzie są teraz również świeżo wyciskane soki.  Mało kto ma jednak czas, by móc zrobić takie w domu. Marwit jest idealnym rozwiązaniem dla osób aktywnych i zapracowanych. Soki Marwit  pozyskujemy w większości z surowca uprawianego na własnych polach bądź pochodzącego od audytowanych dostawców. Produkty nie są poddawane obróbce cieplnej, zatem zachowują świętość warzywa i owocu. Skutecznie urozmaicają codzienną dietę, dodając do niej cennych wartości odżywczych. Soki Marwit to wygodna konsumpcją warzyw i owoców. Butelka soku marchewkowego to ok ½ kg marchewki, jakże przyjemnie jest ją wypić w ciągu kilku minut.

Polskie smaki są obecne nie tylko w sokach Marwit, ale również w zupach. W ofercie znajduje się siedem kremów – z marchwi, soczewicy, brokułów, buraczków, pomidorów, kalafiora i ogórków kiszonych. To dobrze znane domowe przysmaki w nowoczesnej i wygodnej formie błyskawicznego dania. Bez glutenu, wzmacniaczy smaku, dodatkowego tłuszczu oraz sztucznych barwników, bogate natomiast w witaminy są świetną propozycją dla osób, które mimo braku czasu, chcą odżywiać się zdrowo. 

- Naszym celem jest promowanie zdrowego stylu życia, co realizujemy poprzez dostarczanie konsumentom łatwych w użyciu, świeżych i naturalnych produktów – podsumowuje Anna Pawłowska-Kruzińska.

KONTAKT / AUTOR
Anna Pawłowska-Kruzińska
Kierownik ds. Marketingu
Marwit Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.