Nowy hit – sok z jarmużu! Uznane za superfood warzywo jedną z nowości marki Witmar
Witaminy A, C, E, kwas foliowy i przeciwutleniacze – to tylko część cennych dla zdrowia substancji, jakich dostarcza człowiekowi jarmuż. Nie bez przyczyny warzywo to zostało określone terminem superfood. Teraz znaleźć je można również w zdrowych sokach. Na półki sklepowe trafił właśnie Witmar pomarańczowo-jarmużowy wytwarzany w 100% z warzyw i owoców. To jeden z trzech zupełnie nowych smaków przygotowanych przez polskiego producenta.
2018-04-30, 09:21

Połączenie pomarańczy i jarmużu to prawdziwa witaminowa bomba. Już 100 ml soku Witmar dostarcza organizmowi aż 36 µg witaminy C, co stanowi 45% referencyjnej wartości spożycia w ciągu doby.

- Jarmuż to również cenne źródło wapnia. Ze względu na zawarte w warzywie przeciwutleniacze, często zaleca się jego spożycie podczas diety oczyszczającej. Nasz świeży sok jest więc idealną pozycją m.in. dla osób będących w trakcie takiego detoksu – mówi Anna Pawłowska-Kruzińska, kierownik ds. Marketingu Marwit Sp. z o.o.

Jarmużowo-pomarańczowy sok to jedna z trzech nowości przygotowanych przez Witmar. Na sklepowych półkach pojawiły się również smaki buraczkowo-jabłkowy oraz ananasowy. Pierwszy z nich z pewnością zainteresuje osoby chcące wzmocnić pracę układu krwionośnego i serca. Burak zawiera bowiem duże ilości potasu, który reguluje ciśnienie krwi. Już 100 ml soku dostarcza 243 µg tego pierwiastka (12% referencyjnej wartości spożycia). Podobnie jak jarmuż, burak wykazuje działanie przeciwutleniające. Z kolei ananas to idealna propozycja na cieplejsze dni. Sok z tego egzotycznego owocu skutecznie gasi pragnienie.

- Sok z ananasa orzeźwi nas w trakcie upałów. To jednak niejedyna jego zaleta. Owoc ten dostarcza organizmowi sporych ilości witaminy C, a także poprawia trawienie i wspomaga gojenie ran – dodaje Anna Pawłowska-Kruzińska.

Świeże soki z jarmużu i pomarańczy oraz z ananasa trafiły do sklepów 6 kwietnia br. Dzień później rozpoczęła się dystrybucja soku z buraka i jabłka.

Marka Witmar obecna jest na rynku od 2007 roku. Należy do spółki Marwit - największego w Polsce producenta świeżych soków, a także sałatek, zup, smoothie i przekąsek w formie marchewek. Firma jest również właścicielem takich marek jak: Ogrody Natury oraz Oskoła. Wielokrotnie nagradzana m.in. statuetkami Teraz Polska i Złotą Karetą, a ostatnio uhonorowana także tytułami SuperBrands Polska Marka 2018 i Jakość Roku 2017 w kategorii produkt.

KONTAKT / AUTOR
Anna Pawłowska-Kruzińska
Kierownik ds. Marketingu
Marwit Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.