Marwit na pierwszym miejscu wśród producentów soków i nektarów
Marwit zajął pierwsze miejsce w rankingu poświęconym producentom soków i nektarów! Został doceniony za to, że nawiązuje współpracę z małymi sklepami w sposób partnerski i wykazujący zrozumienie dla ich polityki. Jest to możliwe dzięki temu, że firma posiada unikalny system dystrybucji chłodzonej, który pozwala codziennie, przez sześć dni w tygodniu, dostarczać świeże produkty aż do 8 tysięcy sklepów w całym kraju. Za Marwitem, w pierwszej piątce zestawienia uplasowały się: Maspex, Pure Plus, Coca-Cola Company i wspólnie Hortex Holding oraz Polmlek.
2017-11-17, 13:41

– Wiemy, że rozwój handlu detalicznego jest niezwykle ważny dla kondycji całej polskiej gospodarki. Pomagając lokalom małopowierzchniowym wspieramy lokalną przedsiębiorczość – przekonuje Maciej Jóźwicki, prezes Marwit - ogólnopolskiego lidera w sprzedaży świeżych soków owocowych i warzywnych.

Niewielkie biznesy zajmujące się handlem nie mają łatwo.  Wielu producentów bowiem, konstruując politykę cenową czy dystrybucyjną, bierze pod uwagę głównie dużych sprzedawców, takich jak super- i hipermarkety. W efekcie małe sklepy mają problem z dotarciem do wszystkich produktów określonej marki albo płacą nieproporcjonalnie wysokie stawki – pisze Polska Izba Handlu o konkursie „Równi w biznesie”, w którym właśnie zwyciężył Marwit.

Z tego też powodu Izba stworzyła ranking, w którym ocenia i wyróżnia producentów, którzy starają się zmniejszyć tę dysproporcję. Pod uwagę brane są: cena, dystrybucja, kontrybucja do wzrostu, udział rynkowy oraz obecność dedykowanych produktów. Polski producent soków owocowych i warzywnych, sprzedawanych pod markami Marwit, Witmar, Oskoła i Ogrody Natury, uzyskał najwięcej punktów w kategoriach: cena, produkty dedykowane oraz kontrybucja do wzrostu. Nieproporcjonalnie więcej niż konkurencja.

Wyniki rankingu:
Miejsce, nazwa firmy
1. Marwit
2. Maspex
3. Pure Plus
4. Coca-Cola Company
5. (ex aequo) Hortex Holding
5. (ex aequo) Polmlek
7. Victoria Cymes
8. Colian
9. Foodcare
10. Dawtona

- Polacy chętnie piją soki. W Europie Środkowej są pod tym względem na pierwszym miejscu. Chcemy więc ułatwić im dostęp do ulubionych produktów – tłumaczy Maciej Jóźwicki, prezes Marwit. – Świeże soki powinny być łatwo dostępne nie tylko w wielkopowierzchniowych hipermarketach, ale również w niewielkich sklepach osiedlowych. Wszędzie tam, gdzie robimy codzienne zakupy. Tym bardziej, że sklepy osiedlowe znajdują się obecnie na czwartym miejscu najpopularniejszych lokalizacji, w których konsumenci szukają świeżych soków – wynika z badania przeprowadzonego przez firmę IQS Group. Niemal połowa miłośników soków (46 proc.) kupuje je w tym miejscu!

Marwit aktywnie działa, by powiększać liczbę kanałów dystrybucji swoich produktów oraz ulepszać już istniejące. W zeszłym miesiącu pojawił się po raz pierwszy na stacjach PKN Orlen. – Jako liderzy produkcji świeżych soków oraz dań, do których nie dodaje się barwników czy środków konserwujących wiedzieliśmy, że nie może nas zabraknąć w tym miejscu – komentował wówczas prezes Maciej Jóźwicki.

W podobnym okresie wszedł również na rynek HoReCa, dystrybuując swoje flagowe produkty do hoteli, restauracji i firm zajmujących się cateringiem. Od tego momentu świeże soki są dostępne w 5-litrowych butelkach PET, a surówki – w 3-kilogramowych opakowaniach. Produkty, zgodnie z filozofią marki, są świeże i powstają na bazie własnych warzyw, bez dodatków konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. - Co dziesiąty Polak sięga po produkty Marwit. Chcemy, by miał możliwość bezproblemowego dotarcia do nich wszędzie tam, gdzie się znajduje - kwituje Anna Pawłowska-Kruzińska, kierownik ds. marketingu Marwit Sp. z o.o.

KONTAKT / AUTOR
Anna Pawłowska-Kruzińska
Kierownik ds. Marketingu
Marwit Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.