Nowy, zielony sok Marwit. To odpowiedź na oczekiwania rynku
Świeży sok z jabłek i ogórka z imbirem Marwit pojawi się w blisko 3 tysiącach sklepów w całej Polsce 10 kwietnia. Będzie dostępny przez trzy miesiące.
2017-04-07, 12:00

- Od dłuższego czasu konsumenci sugerowali nam, że czekają na produkt, który będzie nie tylko pożywny i zdrowy, ale również orzeźwiający. Postanowiliśmy więc wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom – tłumaczy Maciej Jóźwicki, prezes Marwit Sp. z o.o., największego producenta świeżych soków w Polsce. – Nie ukrywajmy również, że termin wprowadzenia go na rynek jest nieprzypadkowy. Sok wyprodukowany jest ze składników działających oczyszczająco i wspomagających odchudzanie, a na takie ludzie liczą wiosną, kiedy chcą zrzucić kilka kilogramów nadwagi po zimie. 

Linia produkcyjna ruszy 9 kwietnia. W sklepach pojawi się pierwszy raz dzień później, w szklanych butelkach o pojemności 250 ml. Sok będzie miał krótki, zaledwie pięciodniowy termin przydatności do spożycia. Wszystko ze względu na to, że nie zawiera konserwantów i substancji wzbogacających.

Sok z jabłek i ogórka z imbirem to kolejna propozycja marki, dostępna w serii limitowanej. Od listopada ubiegłego roku Marwit sprzedaje już sok z pomidorów i papryki. Wcześniej, co kwartał, pojawiał się inny smak (między innymi aronia, rabarbar, winogrono czy marakuja), wzbogacając tym samym ofertę ośmiu smaków naturalnych soków, dostępnych przez cały rok.

Marwit zaczął poszerzać asortyment soków, wprowadzając najpierw smak marchewkowo-selerowy, a następnie jabłkowy i buraczkowo-jabłkowy. Wcześniej przez blisko dziesięć lat istnienia firma opierała się wyłącznie na soku marchewkowym.

Równocześnie z powiększaniem oferty dotyczącej soków, Marwit sukcesywnie zwiększa asortyment innych produktów z sektora convenience, który umożliwia konsumentowi sięganie po gotowe warzywne i owocowe przekąski (a więc o Surówki Premium, Smoothie, Zupy krem, marchewki Marwitki, Sałaty raz, dwa, trzy oraz Świeży Mix, czyli krojone zestawy owocowo-warzywne). Tym samym wychodzi naprzeciw jednemu z najsilniejszych obecnie trendów konsumenckich.  Już w 2015 roku czterech na dziesięciu Polaków oświadczyło, że gdyby tylko mogło kupować owoce i warzywa w wygodnej formie gotowych przekąsek, sięgaliby po nie jeszcze częściej*. 

Rozwój firmy i jego kierunek doceniła branża. W styczniu Marwit został bowiem uhonorowany tytułem Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma!, dwa miesiące później wyróżniony w rankingu Gazele Biznesu, doceniającym najbardziej dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa.

* Dane z badań firmy Mintel, opublikowanych w czerwcu 2015 roku.

 

Świeży sok z jabłek i ogórka z imbirem
w sklepach od: 10 kwietnia 2017
opakowanie: szklana butelka
pojemność: 250 ml
zdjęcia do pobrania: http://marwit.pl/pl/pressroom/zdjeciaproduktow


***

Marwit Sp. z o.o. – największy w Polsce producent świeżych soków, założony w 1993 roku przez Macieja Jóźwickiego. W ofercie posiada świeże soki, Surówki Premium, Smoothie, Zupy krem, marchewki Marwitki, Sałaty raz, dwa, trzy oraz Świeży Mix, czyli krojone zestawy owocowo-warzywne. Firma jest również właścicielem marek Witmar, Ogrody Natury oraz Oskoła. Jest zdobywcą tytułów Produkt Roku 2016,  Dobra Marka 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma oraz laureatem rankingu Gazele Biznesu, doceniającym najbardziej dynamicznie rozwijające się przedsiębiorstwa w Polsce.

KONTAKT / AUTOR
Anna Pawłowska-Kruzińska
Kierownik ds. Marketingu
Marwit Sp. z o.o.
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.